вівторок, 6 грудня 2016 р.

Висновок про педагогічну та методичну діяльність вчителя початкових класів Рудківської ЗОШ І-ІІІ ступенів ПетрикГалиниМихайлівни

Висновок про педагогічну та методичну діяльністьвчителя  початкових класів Рудківської ЗОШ І-ІІІ ступенівПетрикГалиниМихайлівни

Петрик Галина Михайлівна  працює в Рудківській ЗОШ І – ІІІ ст.  з 2000 р. після закінчення Рівненського  педагогічного інституту, має педагогічний стаж 27 років,  кваліфікаційну категорію -  « спеціаліст вищої категорії» . У школі  викладає в початкових класах.
За час роботи Галина Михайлівна  зарекомендувала себе як творчий, ініціативний учитель, який володіє сучасними методами і формами роботи, активно впроваджує інноваційні технології в педагогічний процес. Має  достатню методичну й теоретичну підготовку. У своїй роботі використовує передовий педагогічний досвід  і досягнення сучасної  психолого-педагогічної науки.
Викладання предметів вчителька здійснює, використовуючи принципи науковості, систематичності, послідовності, доступності та наступності.  Вона майстерно володіє інтерактивними технологіями , уміло підпорядковує їх   загальнокультурному розвитку учнів, звертаючи особливу увагу на становлення кожної дитини як особистості.
Тема, над якою працює вчитель - «Інтерактивна взаємодія на уроках читання як засіб стимулюваня розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку», є актуальною для вирішення завдання, відповідно до мети початкової освіти, з урахуванням пізнавальних  можливостей і потреб дітей молодшого шкільного віку. Викладання предметів  здійснюється відповідно державним вимогам  з кожного предмету та  рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Галина Михайлівна будує навчальний процес на засадах особистісно-зорієнтованого , системного і компетентнісного підходів,що зумовлює відповідний відбір змісту і чітке визначення результативного складника його засвоєння. У початкових класах навчальна діяльність уперше стає об’єктом спеціального формування, тому Галина Михайлівна вважає, що головна ключова компетентність  - уміння вчитися і вона набуває пріоритетного значення в її діяльності. Основні методи,які використовує вчитель на уроках «Навчання грамоти»,є аналітико-синтетичний,а формування навичок мовленнєвої діяльності передбачає роботу над побудовою діалогічних і монологічних висловлювань - усних та письмових. Галина Михайлівна організовує мовленнєву діяльність учнів так ,щоб вони побільше говорили. Тому, з цією метою, на уроках використовує сюжетно - рольові ігри, при цьому прищеплює учням культуру спілкування . Велику  роль має практичне спрямування уроків та використання краєзнавчого матеріалу .У процесі опрацювання малих фольклорних форм вчитель пропонує записувати вислови, Галина Михайлівна готує молодших школярів до виконання соціальних ролей,тому дуже часто використовує тексти, у яких мова йде про поведінку людей у громадських місцях, аналізує дії персонажів разом з дітьми. Для вправляння учнів у правильному і доречному вживанні формул мовного етикету та формування етики спілкування вчитель пропонує складати діалоги за ситуативними малюнками. Діяльнісна змістова лінія передбачає формування в молодших школярів загальнонавчальних умінь і навичок . Ця робота здійснюється   шляхом настанов вчителя, використання пам’яток, зразків, інструкцій. Вчитель застосовує парні,групові форми роботи. Реалізація змісту соціокультурної лінії передбачає загальнокультурний розвиток молодших школярів. Вчитель  використовує у процесі навчання інформації про відомих українців минулого і сьогодення, використовує тексти на морально-етичну тематику, виховує  патріотичні почуття, толерантне ставлення до інших націй,які проживають в Україні, і їхніх мов . Галина Михайлівна такі  форми проведення уроків, як комбінований урок, вивчення нового матеріалу, урок засвоєння знань учнів, уроки-подорожі, на яких учні набувають елементарні знання, виконують вправи, тести,  проводять ділові та рольові ігри, аналізують казки, прислів’я та приказки.
Педагогічні ситуації створюють умови для здійснення дитиною певного морального вибору, прийняття нею відповідного морального рішення . Як різновид активної моделі навчання, Галина Михайлівна застосовує інтерактивні технології навчання, суть  яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.
Важливу роль у структурі уроку вчителька відводить  мотивації навчальної діяльності учнів,  мета якої - сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до теми, що обговорюється. У роботі  використовує  прийоми, що створюють проблемні ситуації,  використовує  уривки з художньої літератури, малюнки, ілюстрації, прислів'я, крилаті вирази. Використання цієї технології на уроках дозволяє вихованцям якомога глибше зрозуміти психологію інших людей, їх дії та вчинки. Таким чином, учитель досягає не тільки навчальної мети, а й поєднує процес навчання із вихованням.
Результати роботи вчителя:учні Галини Михайлівни брали участь в районному етапі Всеукраїнських  олімпіад з математики, української мови Крім цього, Галина Михайлівна  є керівником  МО вчителів початкових класів,  є  наставником молодих колег.  Її відкриті уроки відвідують не тільки молоді педагоги нашої школи, а й весь колектив. Активний учасник всіх  методичних заходів вчителів початкових класів, організованих районним відділом освіти. Демонструє свою педагогічну майстерність під час проведення практичних семінарів , засідань МО вчителів початкових класів.
Галина Михайлівна відзначається загальною культурою, користується повагою серед учнів, батьків школи.  Вимоглива до себе, відповідальна, щира, тактовна, працьовита.
Директор школи:                         Гончарук Л.О.


Немає коментарів:

Дописати коментар